Gå til innhold
Arkivverket

[#32001] Tyske slektshistoriske databaser

Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg søker tips om databaser i Tyskland da jeg har en god del slekt derifra som kom til Bergen på 16-1700 tallet. Jeg setter pris på om noen har linker til søkbare baser! Tusen takk. Med vennlig hilsen Jan FRode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg har sendt emn mail til en Mr. Voss i Tyskland og venter spent på svar.Til dere som er i slekt med Tuchsen's lar jeg høre fra meg. Ellers kan dere kontakte meg privat om dere ønsker på e-mail : jafjohan@start.no Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Du finner også en lenkesamling for Tyskland hos Norsk slektshistorisk forening: http://genealogi.no/Eur_An/tysk.htmVed hjelp av denne og foregående lenkesamling (DIS-Norge) finner du veien til 50 tyske og amerikanske lenkesamlinger for Tyskland. Som igjen viser til utallige websider med lenkesamlinger.Men vær obs: du vil ikke finne så mange søkbare databaser med direkte slektsforskerstoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.