Gå til innhold
Arkivverket

[#32014] Medsca.org


Gjest Gro Berit Sternang
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

Ja men det er jo riktig det !Det det menes med det er at du skal skrive hva du søker etter i dette feltet.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Er det Firefox som lurer meg tro. Jeg søker navnet Albrechtson, og vet slekta skal være å finne der, men får ikke noe resultat. Gro Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Hovedsiden ser jo ut til å være en form for nettportal med fokus først og fremst på medisinske temaer, og den tilknyttetde søkemotoren er ikke spesielt innstilt på genealogi. Da må du vel klikke på genealogilenken, og så kommer du til en side som krever medlemsskap og passord. Jeg prøvde flere navnesøk i keyword-feltet, uten at jeg fikk noe 'fornuftig' svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Takk. Det var det samme som skjedde for meg ja. Da jeg tidligere har henta ut opplysninger her, begynnte jeg å lure på hva som skjedde. Det har altså i mellomtida blitt betalings-sider. Gro Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.