Gå til innhold
Arkivverket

[#32016] Franskiska Aubert, Oslo


Gjest Trond Okkenhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Okkenhaug

Franskiska Aubert f. 1840, død i Oslo 1916. Asmund Olavson Vinje møtte henne i Trondheim i 1860, og nevner henne i Ferdaminne. En venn skulle gjerne hatt greie på dato for hennes død, og eventuelle andre opplysninger om henne. mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her blir broren Johan Ludvig født i 1845.Det bekrefter at foreldrene var Hendrik Arnold Thaulow Aubert og Karen Johanne. Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg ser du har fått svar på dødsdatoen hennes fra Yngve Nedrebø i Arkivforumet. Her har det skjedd noe underlig med lenken til 1865 og 1900 tellingen i nattens mulm og mørke, men du finner det same ved å søke på etternavn beg. med Aub. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Okkenhaug

Takk Rune for dine lenker. 1865 og 1900 skreiv jeg ut sist natt, så jeg har de. Kanskje var det jeg som fikk til noe tull med lenkene? mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.