Gå til innhold
Arkivverket

[#32030] Anna P. Rosland, fødd Minnesota 1885 -norske foreldre-kven var dei?- frå Bamble?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Henry J. Nelson (1876-1937), farmar i Wolford township, Pierce Co., ND, gifte seg i Benson Co., ND 22.12.1908 med Anna P. Rosland. Ho var fødd i Minnesota i 1885 (eller kanskje 1884?), men båe foreldri hennar var fødde i Noreg!Etter at Henry døydde barnlaus, flytte Anna til California, der ho skal vera avlidi sist i 1950-åri, men dødsfallet er ikkje funne!Eg har heller ikkje greidd å identifisera opphavet til denne Anna P. Rosland, men kanskje andre dreg kjensel på namnet og kan hjelpa meg? Skal me tippa på at faren heitte Peder Rosland eller Røsland? FT1865 har fleire ''kandidatar''; dei beste er nok i Bamble, men me har ogso nokre i Klepp (Rosseland) og andre stader...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Et sted skal man jo starte, og da kan jo dette være en begynnelse. LenkeHer drar altså en familie på seks personer med Rosland som etternavn, mor og fem barn.Hvor og hvem er far, kanskje en Peder? (blar du videre til neste, finner du barn nr.5,Johanne) Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.