Gå til innhold
Arkivverket

[#32058] Marta Hansdatter frå Sogndal til Kinn

Gjest Inger Leirvåg
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Leirvåg

Marta Hansdatter var født på Ølnes i 1. september 1830. Faren heitte Hans Olsen og mora heitte Anna Ingebriktsdotter. Ho flyttar frå Ruggeseter til Kinn 6. mai 1854. Då har ho attest frå Olsen 'For å giftes '. Eg lurer på om nokon veit kven ho gifta seg med og om dei hadde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Eg lurer på om du er på jakt etter den Marta Hansdtr. Ølnes som vart gift med Kristian Hansson Toska og busette seg på Steinsundholmen i Solund? Systera hennar var gift med Martinus Hansson og budde i Leirvågen.Alf Strand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Då er det nok Marthe Hansdtr. (f. 1830) som gifter seg i Eikefjord i 1855: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223904816&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9SoFj&juris2=SoFj&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sogn+Og+Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke . Har ikkje funne nokon born for Marthe og Desiderius. Desiderius, f. 1819 Kind. Meir om hans søsken m.m. kan finnast på http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp? (under fødde)Andre giftet i 1860, med Kristian Hansson Toske (f. 1831 i Toske, Manger, HO, d. 1863 Steinsundholmen, Solund, S&F): Lenke. Ekteskpet var barnlaust.Tredje giftet i 1863, med Halvard Jensson Kringlen (f. 1832 i Lavik/Brekke/Gulen, S&F, d. ?): LenkeI siste ekteskapet fekk ho ei dotter, Martha Sofie, f. 1864; Lenke. Ho vart gift (1883 el. 1884, kvar og når?) med Anders Johansson Rogne (sjå tema nr. 25401:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Leirvåg

Er det bokon som veit når Desiderisus døydde ? Marta hadde ei syster sim heitte Sigrid som flytta til Kinn 3. november 1857. Et det nokon som veit kva ho gjorde der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Eg vil tru at me er på rett spor no. Spørsmålet er om Desiderius var enkjemann då han gifta seg med Marte, for på Steinsundholmen finn me Dortea Desideriusdtr i 1865, titulert som fosterdotter. I 1875-teljinga finn me henne som tenestejente i Stokkevåg, då skriven fødd i 1853. Dersom ho er frå eit tidlegare ekteskap, ser du ut til at Marte Hansdtr. berre har dottera Martha Sofie Halvarsdtr. etter seg.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Det ser ikkje ut som om Sigrid gifta seg i Kinn, men i 1860 gifta ho seg med Martinus Hansson Toske, f. 1833 i Manger: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500223850598&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9SoFj&juris2=SoFj&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sogn+Og+Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeDei fekk 2 born. Martinus d. 1863, i saman med broren.Sigrid gifta seg att i 1865 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Leirvåg

Takk, Eg lurer på ein annan ting. Sigrid er tippoldemor mi. I folketeljinga for 1865 er systera hennar Kirstine Hansdatter født 1849 oppført som tjenestejente hjå Sigrid busett i Lervaag i dåværande Gulen kommune, no Solund. Deretter kan eg ikkje finna noko om Kirstine. Eg har høyrt at ho reiste til Amerika. På 'Norway Heritage Hands across the sea', fann eg på 'Protector' Passenger list 1867 Kirstine på linje 265, men eg veit ikkje om det er ho. Ho var opprinneleg døypt Metta Kirstina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ref. innlegg (8) og www.sffarkiv.no sine databasar. Kirkebøkene (fødde/døypte) for Kinn ser ikkje ut til å vere registrert komplett i perioden 1850-60, iallefall er ikkje Dortea Desideriusdtr å finne der. Heller ikkje søk på FamilySearch gir resultat.== Kanskje nokon har tilgang på kirkebøkene for Kinn ca. 1853 og kan sjekke om Dortea Desideriusdtr er medkomen der?*******Når det gjeld (Metta) Kirstina, f. Ruggeseter 1849, så har eg diverre ikkje noko meir info å komme med, men om ho har dratt til Amerika har ho vel truleg gjort det før 1874.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.