Gå til innhold
Arkivverket

[#32104] Peder Jensson og Britha Larsdotter vigde i Lærdal el. Årdal 1747 - kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Peder Jensson og Britha Larsdotter vart ifølgje FamilySearch og Fylkesarkivet sin database vigde i Lærdal prestegjeld 6.11.1747.Denne Peder Jensson er ikkje nemnd i bygdebøkene korkje for Årdal eller Lærdal.Eg trur Peder var fødd kring 1717 i Hafslo som son av ein Jens Andersson og kona Martha Andersdotter, busette i Leirhola i Hafslo, men han flytte bort i ung alder utan å setja spor etter seg.Kan Peder og Britha vera farne til Bergen eller kanskje til Solund/Gulen?Kanskje kan folovarane i Lærdal hjelpa oss til å finna ut noko meir om dette parfolket? Eller kanskje nokon har tankar om kven dei kan vera?Eg vonar på gode tips og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg gløymde å nemna at den Peder Jensson som var fødd i Hafslo kring 1717, framleis levde i 1761, men bustaden hans er ikkje oppgjeven!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.