Gå til innhold
Arkivverket

[#32108] Tvillingene Einar og Kristian, Vega - Trondheim

Gjest Tor Mikalsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Mikalsen

Min farfar Einar Mikalesen hadde en tvillingbror som slo seg ned i Trondheim. Kristian og Einar ble f. 18.04.1889, mor Kristine Soffie Bonsaksdatter, far Mikal Andersen.Kristian flyttet til Tr.heim 1913 og ble gift med Signe ukjent. De fikk 8 barn: Sigrid, Åse, Asbjørg, Marry, Gunnvor, Gunnar, Finn og Ragnar. Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Mikalsen

Kristine Sofie Bonsaksdatter f.1867 Vega, mor til Einar og Kristian reiste til Buksnæs i lofoten når de var ca. 2 år. Hun ble der gift med Bernhard Cornelius Tronæs f.1862. De flyttet til Larvik i følge FT 1900.Kristine Sofie skriver nå navnet sitt Christine Soffie Tronæs. De hadde da 4 barn:Alf Hedal Tronæs f.1892 BuksnæsMarie Alvide Tronæs f. 1895 BuksnæsRosa Salotte Tronæs f. 1897 BuksnæsSanna Alfrida Tronæs f. 06.01.1899 BuksnæsEr det noen so kan hjelpe meg med opplysninger om denne familien.MVH Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.