Gå til innhold
Arkivverket

[#32128] John Davidson g. Hamre 1800 m. Brithab Olsd. - flytte til Store Milde i Fana?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

John Davidson Romslo og Britha Olsdotter Sætre gifte seg i 1800 i Hamre, men alt seinare same år finn eg dei busette på Store Milde i Fana der eg forstår at John var paktar på den tidi.Kan nokon, t.d. med hjelp av bygdebøker, hjelpa meg finna svar på følgjande:* Eg går utifrå at John Davidson var frå Romslo i Haus?* Britha var frå ein gard Sætre, men kvar for ein gard Sætre? Radøy? Lindås?* Vart John Davidson og kona Britha buande på Store Milde som paktarar levetidi ut? Eller kvar vart dei av?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for fleire interessante innlegg! Det ser ut til at du har løyst so å seia heile ''floken'' for meg; no står berre att spørsmålet om opphavet (fødestaden) til Britha/Bertha Olsdotter?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.