Gå til innhold
Arkivverket

[#32161] Ole Lind Wilhelmsen (1803), skipper, budde Bergen, Sund og Fana - og so ??


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Lind Wilhelmsen, døypt i Bergen 7.1.1803, gifte seg i Sund 3.12.1827 med Martha Marie Berg, fødd i Bergen 15.8.1804. Ole var skipper, og ifølgje FamilySearch fekk dei minst sju born i perioden 1828-1842, to i Bergen, fire i Sund og eitt i Fana, men eg finn ikkje Ole og Martha avlidne korkje i Bergen eller i Fana, og ikkje heller ser eg dei i FT1865.Kan nokon fortelja meg kvar det vart av dette parfolket?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Paret må minst hatt lopper i blodet. De fikk barn 1828 i Domkirken i Bergen,barn 1835 i Sund, barn 1838 i Fana, barn 1839 i Nykirken i Bergen og 1842 i Sund.Det er ikke lett å vite hvor man skal begynne å leite.Men om de ikke er å finne død i Bergen eller Fana, ville jeg ha sjekket Sund nærmere.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.