Gå til innhold
Arkivverket

[#32165] Josefine Carlotte og Sivert Olai Olsen - FT 1900 Bergen

Gjest Tordis Trønnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Tordis Trønnes

Josefine Carlotte Hodal født i Tromsø ca. 1868, gift med Sivert Olai Olsen fra Askøy ved Bergen. FT 1900 bor de i Welhavensgade 8 i Bergen og de har fått en datter Dagny Bergithe født ca. 1896 i Bergen. Er det noen som har opplysninger om disse ? Se også nr. 32116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Tordis Trønnes

Løfter dette spørsmålet opp igjen.Jeg har ikke greid å finne dåpen til Dagny Bergithe. Ei heller hennes konfirmasjon. Det er jo flere kirker i Bergen og jeg er ikke sikker på hvilken som er aktuell.Her er familien i 1900 LenkeHåper noen har mulighet for å hjelpe meg her. Hvis noen har opplysninger som er av nyere tid så si ifra så kan dere sende det pr. E-mail.Mvh Tordis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ann- mary engum

Kan dette være noen av disse? Id 1345883 Fornavn Dagny Birgitte Etternavn Sørensen Pikenavn Tittel Bosted Født dato 2610 Født år 1896 Fødested Død dato 1711 Død år 1966 Død sted Begravet dato 2211 Begravet år 1966 Kjønn Merknad Teig Felt B Rad 11 Gravnr 30 Minnetekst Gravplass Nøtterøy kommune Nøtterøy Fylke Vestfold Kirkesogn Nøtterøy Prestegjeld Nøtterøy prestegjeld Prosti Tønsberg Domprosti Bispedømme Tunsberg Registrerings foretak Kirkevergen Adresse Registrator Kirkevergen i Nøtterøy Registrering ferdig Desember 2006 Fotograf Magne Flåten Merknad Databasen er levert via Gravlund Under fotografering Om registreringen Kirkevergens database Id 1971979 Fornavn Dagny Birgitte Etternavn Janzen Pikenavn Tittel Bosted Helsetunet, Fauske Født dato 0203 Født år 1896 Fødested Død dato 2711 Død år 1988 Død sted Begravet dato 0612 Begravet år 1988 Kjønn Merknad Teig Felt AA Rad 03 Gravnr 012 Minnetekst Hvil i fred Gravplass Fauske øvre kommune Fauske Fylke Nordland Kirkesogn Fauske Prestegjeld Fauske prestegjeld Prosti Salten Prosti Bispedømme Sør-Hålogaland Registrerings foretak Kirkevergen Adresse Registrator Kirkevergen i Fauske Registrering ferdig Fotograf Valter Hauglid, Fauske slektshistorielag og DIS-Salten slektshistorielag Merknad Om registreringen Kirkevergens databaseAnn-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Trønnes

Jeg har nå funnet vielsen LenkeSå da var dette et blindspor i denne saken. 'Min' Charlotte er : Josefine Charlotte Olsdatter født 1868 i Tromsø.Beklager !Mvh Tordis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.