Gå til innhold
Arkivverket

[#32193] Dødsmelding Bergen 1928 (Fosse)

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Karen Marie Fosse, fødd i Hafslo 13.7.1874, er truleg identisk med den Karen Marie Fosse som døydde i Bergen 12.7.1928.Er det mogeleg å få greie på ervingane etter Karen Marie?Mannen hennar heitte Elias Andersson Fosse, fødd i Alversund 28.12.1869, som eg ikkje finn i dødslistene for Bergen. Kjem det i Registeret fram opplysningar om dato og stad for dødsfallet hans, eventuelt kvar han vart av? Eg er ogso interessert i ein eventuell vigselsdato (kring 1898)?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Karen Marie Fosse var født i Hafslo 13. juli 1874, og var skredders enke da hun døde. 'Slektskapsforholdet ukjent' står det i dødsfallsprotokollen. Familien hadde vekslet mellom Andersen og Fosse som familienavn.Mannen Elias Andersen Fosse var død 17. februar 1926.Det nevnes en datter Marthe, født 1902, og en sønn Anders, født 1906.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for godt svar. Det står vel ikkje noko om kvar Elias døydde? Han er ikkje registrert i Bergen korkje som Fosse eller Andersen...?Eg finn ein Elias ELLINGSEN som døydde i Bergen 17.2.1926. Er det han?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.