Gå til innhold
Arkivverket

[#32221] Karl Martin Eliasson Andersen eller Fosse, fødd 1894, til Amerika, men kva tid?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Karl Martin Eliasson Andersen/Fosse, fødd i Hafslo i Sogn 21.9.1894, men oppvoksen dels i Mæland (Alversund) og dels i Bergen, skal ha utvandra i ung alder til Amerika. Foreldri var skreddar Elias Andersen Fosse og kona Karen Marie Christophersdotter Sviggum, som båe var dauvstumme.Eg kan ikkje sjå nokon i Bergenslistene som høver til denne Karl, men eg finner ein Carl Anderson i rett alder i staten Maine i 1930, og i New Yoek er det ein Karl Andreasen i rett alder. Båe utvandra visstnok på 1920-talet, men eg veit ikkje om det er nokon av dei i det heile!?No vonar eg at kanskje einkvan på Digitalarkivet sitt Brukarforum kan hjelpa meg finne denne karen utvandra og gjerne ogso i Amerika...!?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Det er en Karl Fosse i reg Ellis Island I manifestet står det Karl Eliassen Fosse Dette er vel muligens rett person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Denne 26 år gamle Karl Eliassen Fosse er nok rett kar. Han er tatovert sjømann som er født i Bergen. Innvadra 12 februar 1921. Kom fra Bergen. Bodde sist i Berryrock? i Storbritannia. Han skal til sin kone Florence Mag / Florence May Fosse i Brooklyn, New York.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Fra Miscellaneous Atlantic Ports Pass.List 1893-1945: Karl Eliassen Fosse birth.abt.1895 Bergen Norway Last Recidence:England Port of Dep.:Fowey,England Arrivel:Portland,Maine Arrivel 9 juli 1920 25 årHvis dette er riktig mann finnes han igjen i Cencus 1930 i Kings Co.Brooklyn med hustru og en datter + en stedatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Han har vært i Statene før...Name: Karl eleassen FosseArrival Date: 9 Jul 1920Age: 25 yearsAge Months: 11Estimated Birth Year: abt 1895Gender: MaleEthnic Background: ScandinavianPort of Departure: Fowey, EnglandShip Name: LowmorPort of Arrival: Portland, MaineLast Residence: EnglandBirthplace: Bergen, NorwayMicrofilm Roll Number: 29-----I 1930 bor han med sin engelskfødte Florece i Brooklyn. Hun er da 37år og innvandret 1923.De har en 10 år gammel datter Muriel (Født i England). Florence har også en datter Florence Eveleigh 17 år hos seg i 1930. Hun kalles stepdaughter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dette var skikkeleg bra! Hjarteleg takk til Solveig og Jon for framifrå opplysningar om Karl Fosse og huslyden hans! Det var merkeleg eg ikkje oppdaga mannen då eg søkte på ancestry.com første gongen, men kanskje eg tok det for gitt at han skreiv Karl med C!?No finn eg òg i manifesti at Florence, kona, var fødd i Cardiff, medan dei to borni var fødde i Barry Dock, kvar no enn det er...No vert det ei ny utfording å finna ut kvar det vart av dei etter 1930...!?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Karl Fosse bodde antagelig med sin familie i Berry Dock S.Wales Når Florence May ankommer Ellis Island 3 Nov.1923, har hun oppgitt som nærmeste pårørende:Mother:Mrs.L.Williamson 8 Newland st.Berry Dock S.Wales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Solveig for det siste innlegget, som eg ikkje oppdaga før no. Då lyt me vel kanskje tru at jentenamnet til Florence var Williamson, men sjølvsagt kan mori ha vore gift fleire gonger...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

WOOPS: Eg ser no at eg var litt snau med den siste konklusjonen: Ifølgje fødselsregisteret for England og Wales vart ei Florence May EVELEIGH fødd i Cardiff i 2. kvartal 1892. Dette må nok vera kona til Karl!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.