Gå til innhold
Arkivverket

[#32266] Martin Kristofersen (1893) og kona Else (1897?) - til Brooklyn, NY 1911/1914??


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Martin(us) Kristofersen, fødd i Hafslo i Sogn 13.9.1893, flytte i 1905 med fosterforeldri sine til Kleive sokn i Bolsøy, men reiste heimefrå i ein alder av 14 år og skal ha utvandra frå Molde i 1911 (eller i 1910?).Martin gifte seg i 1915 eller 1916, truleg i Brooklyn, NY, med:Else Nilsdotter(?), fødd i ''Noreg'' kring 1897. Ho vert oppgjevi vera dotter av ein Nils ?Merisen? og kona Ingeborg Kristiansdotter og skal ha utvandra til Amerika i 1914!?Eg har vore på leiting etter utvandringi for både Martin og Else, men so langt utan hell! Kanskje andre auge finn dei lettare enn mine? Det er i alle fall lov til å vona!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

LarsRegner med du har sett dette... MARTIN KRISTOFERSEN born - 13 Sep 1893 death - Mar 1980 Last Residence - 33507 (Florida) Last Benefit - 33610 (Tampa, Hillsborough, FL) SSN - 082-16-2972Issued- New York

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

World War I Draft Registration Cards, 1917-1918Name: Martin KristoffersenCity: BrooklynCounty: KingsState: New YorkBirthplace: NorwayBirth Date: 13 Sep 1893Race: WhiteRoll: 1754306DraftBoard: 40Han sier han er født på Belso i Norge. Han har kone og barn. Er ikke naturalisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for innlegg!Jau, eg har vore i telefonisk kontakt med einaste sonen til Martin og har fullstendige opplysningar om Martin for perioden etter 1920; difor har eg heller ikkje teke dette med i spørsmålet mitt. No er det utvandringi hans og opphavet til første kona eg leiter etter!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

I 1920 bor Martin og Elsie i Brooklyn. Han sies å være innvandret 1910 - hun i 1914.Han er 26 år - hun er 22 år - to barn: Nancy 3 og Martin 2 - begge født i New York.Men alt dette visste du sikkert.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

I 1930 er Martin 36 år gift på nytt med danskfødte Matilda 34 år. Ingen felles barn. De bor fortsatt i New York. Nancy er nå 13 og Martin 12.......hmmmm... innførselen i 1930 er underlig.... det er noe som ikke stemmer... barna sies å ha dansk mor - de sies å gifte seg første gang som henholdsvis 22 og 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Jau, det stemmer at FT1930 er noko underleg; Matilde var berre stemor til dei to borni!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Det er en Elsie Kristofersen 21 år som dør i Kings i New York 27 Feb 1920 (Certificate # 6759)Folketellinga til Martin og Elsie i 1920 var 5. januar. Så det stemmer ikke så aldels galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Gift i New york....Kristofersen Martin Dec 27'16 1917 Manhattan Certificate Number 6863Christonffersen Martin Jul 5'17 1918 Manhattan Certificate Number 3642Kristopersen Martin Mar 10 1921 Brooklyn Certificate Number 2946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein ny stor takk til Jon! Her var det nye opplysningar som eg ikkje hadde! Vigselsdatoen 10.3.1921 (frå Trinity Lutheran church i Brooklyn, NY) er for Martin og andre kona Matilde Petersen frå Danmark, medan den første datoen, 27.12.1916 (eller 1917?) må vera for Martin og første kona Else! Men kvifor har datoen to år? Eg visste ikkje at vigselsregisteret for NY låg ute på nettet! Det er ikkje hjå ancestry.com?Ved å søkja på dato, kanskje du ogso finn det rette jentenamnet til Else?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Da er vel dette Martins fru nummer to...MATHILDE KRISTOFERSEN født 07 Jul 1895 død Dec 1979 bosted 33507 (Florida) SSN 076-24-7429 Issued - New York nå har jeg slett ikke svart på NOE av det du spurte om i innlegg 1..... sårri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Jøss... at jeg kan lære DEG noe da, Lars..... det hadde jeg ikke trudd....Du finner:Kings County Grooms and Brides: 1895 to 1897Manhattan Grooms: 1895 to 1897New York City Grooms: 1908 to 1936her: http://www.italiangen.org/NYCMarriage.stmSamme sted finner du:New York City Death Index1891 to 1894 Manhattan Only1895 to 1897 Manhattan and Brooklyn Only1898 to 1936 All BoroughsSlit det med helsa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk, Jon, for referansen. Eg har vore borti denne italienske Websit'en i ein annan samanhang, men det er jo ikkje so godt å vera orientert om ALLE kjeldene og særleg ikkje slike som eg berre svært unntaksvis kjem borti!No ser eg at det ikkje finst noko ''bride index'', so då er det ikkje noko meir me kan gjera på nettet når det gjeld namnet til Else. Men kanskje dukkar ho opp einkvan annan stad?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

På Ellis Island har jeg sjekka samtlige Els% i aktuell alder.Jeg eliminerte alle ut i fra norsk folketelling 1900 - nær som en.......nemlig Else Wiik. - Hun utvandret her: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=EMIBERG&gardpostnr=83784&merk=83784#ovre>LenkeHun er på Ellis Island her: Lenke Og skal til sin bror Fritz Johan Wik - som vel er hjemme på besøk her: Lenke.....tror nok dette er Elses dåp i bodø -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg ser eg er ikkje åleine om å vera natteramn...!Hjarteleg takk til Jon for siste bidrag i debatten om opphavet til Else Kristofersen! No er det vorte litt i seinaste laget å ringja Delaware for å ''lufta'' dette forslaget om Elsa Wiik. Faktisk so meiner eg at namnet Wiik vart nemnt i telefonsamtalen eg hadde med desse folki for eit par dagar sidan, men alle dei eldste papiri deira var på norsk, og dei hadde vanskar med å seia kva som var kva. Mellom anna hadde dei òg ein masse danske papir som gjaldt ætti til Matilde Petersen! Opplysningane om foreldri til Else var tekne frå dødsattesten hennar frå 1920.MEN, det som òg vart sagt, var at Else hadde minst ein bror eller ei søster i Noreg som døydde barnlaus, for ein gong på 1960-talet, eller kanskje det var på 1970-talet, medan Martin enno levde, vart sonen og søsteri kontakta for å motta noko arv frå Noreg!Vel, dette bør so absolutt følgjast opp nærare!Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt og God Natt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Det blir spennende å høre om dette er rett dame. Er det det, så hadde hun også en søster Dagmar f. i Bodø 1900 som reiste over i fra Bergen 1920 - akkurat tidsnok til å rekke begravelsen til Else. (Uten at det var planlagt. Trasig velkomst....)God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

No har eg vore på telefonen med Wilmington, DE og diverre, eg hugste nok feil, for namnet WIIK er heilt ukjent for sonen. Det han visste var at Else hadde ein bror i Brooklyn, men denne broren drukna, visstnok ugift. Namnet hugste han ikkje, men namnet Frits var heilt ukjent for han! Andre skyldfolk til mor si hadde han aldri høyrt gjete!Derimot fekk eg sonen, eller rettar kona til sonen, til å studera dødsattesten til Else ein gong til, og dei bokstaverte nok ein gong namnet til far hennar:NIELS SOFMERUSENAt far hennar heitte NILS, må vel vera nokso sikkert, men eg veit ikkje korleis me skal tolka ættenamnet hans, og det merkelege er at mannen på telefonen ikkje veit kva mori nytta som jentenamn. Ho døydde jo ikkje so lenge etter han var fødd, og han visste ikkje sjølv at stemori ikkje var rette mor hans før han var i tenåri!!No har sonen ogso eit bilete av mor si teke i Noreg i lag med to søstrer. Dei skulle leita fram dette biletet, og eg skal ringja dei att i morgon for å høyra kva fotograf som har sett stemplet sitt på biletet!!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Jeg skal ikke mase all verdens mer med denne familien nå, Lars.Men Elises bror, Sigvald (han som senere drukner) skal i 1904 til sin tante Elida/Elise/Elisa Fredriksen bosatt på 162 Union street i Brooklyn. I census 1900 bor tante Elida/Elisa/Elise Fredriksen nettopp på denne adressen. Hun er nygift. f. i 1880 og innvandret i 1896.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk, Jon, for glimrande forsking med resultat av ypperste kvalitet! Eg er overvelda! No har eg studert innleggi dine, og manuskriptet mitt for denne huslyden er heilt komplett med to unntak:* Fødselsdatoen til Elise i Vigmostad i 1897?* Og nøyaktig utvandringsår til Martin Kristofersen - 1910 eller 1911? (1920 oppgjev det eine, medan 1930 oppgjev det andre...!)Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.