Gå til innhold
Arkivverket

[#32271] Lars Engebretsen (Embretsen) f. ca. 1745 Vardal/Toten/Land

Gjest Arne Kjetil Andersen
 Del

Recommended Posts

Lars ble gift 10 Jan 1779 i Vardal med Birte Michaelsdatter Wolden. Han døde 27 May 1831 Vestre Toten. Bodde på Riipe, Rogsvolden og Grøthoug, Toten. Finner ingen beviselige spor etter hans opphav. Takknemlig for all hjelp.Mvh Arne Kjetil Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Stephensen

Hei !Det blir født en jente ved navn Helene 30 oktober 1787 døpt 4 november 1787 på Toten. Far Lars Riipe og Berthe Michelsdatter.Link :LenkeHer finner du kirkebøkene og kan søke.Marie Stephensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Jeg har funnet 7 barn fra 1781 til 1800 inkl. Helene.På slektshistorilaget har jeg etterlyst Lars Engebretsens fødested og foreldre, men uten svar.Jeg har 2 kandidater: Lars Embretsen Gudbrudstuen, Toten, f. 6 Mar 1746 og Lars Embretsen, f. i Land. Men jeg har ingen faste holdepunkter for å spikre ham fast. Mvh Arne Kjetil Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.