Gjest Liv S. Hansen Skrevet August 28, 2005 Del Skrevet August 28, 2005 Et tema fra Rita Hole om Lars Grønlund i Berg, ble plutselig borte...??Liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Liv S. Hansen Skrevet August 28, 2005 Del Skrevet August 28, 2005 Rare greier, det er på plass igjen nå.Liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Oddbjørn Johannessen Skrevet August 28, 2005 Del Skrevet August 28, 2005 Det er dette du mener, ikke sant Lenke Ja, det var jo pussig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Oddbjørn Johannessen Skrevet August 28, 2005 Del Skrevet August 28, 2005 Vi postet visst våre innlegg samtidig, Liv. Jo, nå er det tilbake, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Knut Hansen Skrevet August 28, 2005 Del Skrevet August 28, 2005 Hei..pussig ende på lenken din Oddbjørn..MvhKnut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Oddbjørn Johannessen Skrevet August 28, 2005 Del Skrevet August 28, 2005 Jeg går ut fra at du tenker på at debatten der er amputert. Det skyldes vel at lenken går til et bilde av debatten på et bestemt tidspunkt, altså et såkalt 'hurtigbuffer'-bilde. På det tidspunktet jeg la lenken inn, var det den eneste mulige måten å få innhold i lenken på - siden det aktuelle temaet altså da var 'foesvunnet'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Knut Hansen Skrevet August 28, 2005 Del Skrevet August 28, 2005 Hei..Jeg tenkte nå ikke så mye, konstaterte bare at jeg kom inn på 'Skriv nytt innlegg' når jeg fulgte lenken.. :-) .. .. MvhKnut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Yngve Nedrebø Skrevet August 28, 2005 Del Skrevet August 28, 2005 Årsaken til at debatten kom på plass igjen skyldes at den ble aktivisert av redaktøren. Men hvorfor den ble satt passiv er jeg mer usikker på. Jeg fjernet noen dubletter, og det kan være i ved den operasjonen denne debatten også ble passivisert, men uten at den var merket for passivisering. Som mange vil oppdage fungerer ikke utleggingen av debattinnlegg helt som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts