Gå til innhold
Arkivverket

[#32291] Forsvunnet ?

Gjest Liv S. Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddbjørn Johannessen

Jeg går ut fra at du tenker på at debatten der er amputert. Det skyldes vel at lenken går til et bilde av debatten på et bestemt tidspunkt, altså et såkalt 'hurtigbuffer'-bilde. På det tidspunktet jeg la lenken inn, var det den eneste mulige måten å få innhold i lenken på - siden det aktuelle temaet altså da var 'foesvunnet'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hansen

Hei..Jeg tenkte nå ikke så mye, konstaterte bare at jeg kom inn på 'Skriv nytt innlegg' når jeg fulgte lenken.. :-) .. .. MvhKnut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Årsaken til at debatten kom på plass igjen skyldes at den ble aktivisert av redaktøren. Men hvorfor den ble satt passiv er jeg mer usikker på. Jeg fjernet noen dubletter, og det kan være i ved den operasjonen denne debatten også ble passivisert, men uten at den var merket for passivisering. Som mange vil oppdage fungerer ikke utleggingen av debattinnlegg helt som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.