Gå til innhold
Arkivverket

[#32361] Ibenhardt Christensen,gm Dina K. Pedersdatter, f. Troms. Bosted Oksvåg,Finnmark.


Gjest Ørjan Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ørjan Larsen

Hei.Hun er et mysterium ja, men fødsel og dødsdato er jo her, så kanskje det står noe i kirkeboka når hun døde hvor hun var fra. Min tante sier at Dina muligens er fra Sørreisa, kanskje fra områdene rundt? Skal spørre henne om hun het noe annet.Hilsen Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Skaret

HeiJeg har en fetter på 88 år som bor i Irland og er sønn av Jørgen, bror av Ibenhardt. Jeg vet han har mange opplysninger om sin fars slekt for han er veldig interessert i slektsgranskning. Han har ikke e-mail, men jeg kan undersøke om du kan ta kontakt med han på annen måte.Anne Lise Skaret annels@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Skaret

Ørjan og BirgerJeg skal ta en telefon til min fetter i morgen. Jeg er sikker på at han vil synes dette er interessant han og.Anne Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Larsen

Hei Anne Lise.Når det gjelder Ibenhardts forfedre, så er alt av intr.Du ser min e-mail over. Send gjerne en mail når du vet mere. Dette er interessant.Mvh Ørjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Skaret

Hei BirgerSend meg e-mailen din, så kan du få opplysninger om min fetter. Han syntes dette hørtes interessant ut. E-mailen min står på første innlegget mitt.Anne Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.