Gå til innhold
Arkivverket

[#32370] S&F: Teerdalen (Terøen) i Kinn ved FT1801 - Opphav til ektepar?

Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Er det nokon som kan hjelpe meg med å finne rette opphavet til Gregorius Olsen og kona Marta Larsdtr.: LenkeEg har heller ikkje funne vigsla deira i Kinn (om det då ikkje er noko feilskriving enten i kirkebøkene eller FT). (Gregorius gifter seg oppatt i 1810 med enka Inger Andersdtr. Solem.)Har funne 5 born for dette paret.M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood
Gjest Leif Øren

Gregorius Olson Terdal var sonen til Olav Danielson Pusarvik (1736 - ) og Johanne Larsdotter Barekstad (1723 - 1793).Marte Larsdotter var dotter til Lars Mattisson Flora (1713 - 1767) og Marte Andersdotter (1723 -1761.Lars Mattisson, som var smed i Flora, var frå Gimmestad i Gloppen kommune og Marte Andersdotter var frå Ravnestad i Gloppen kommune.Sjå Soga om Flora side 95, 196 og 214 og Soga om Gloppen og Breim bd. III side 91 og 138.Beste helsing Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tuen takk til Leif og Rune.Hadde ikkje tenkt å sjå etter ekteskapet deira i Gulen, så der lærte eg noko nytt...M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsa-Karin Svendsen

Det er riktig at Johanne Larsdtr Bareksten var mor til Gregorius Olsen, men hun var enke da hun giftet seg med Ole Danielsen Pusarvik i Kinn ”Søn. Mel. Juul og Nytaar 1772” (Vigde i Kinn 1689-1815).Ole Olsen fra Midtbøen og Johanne Larsdtr giftet seg i 1757 og sønnen Gregorius ble døpt 24.02.1758 (Døypte i Kinn 1729-1785). Gregorius var fem år i 1763 ved skiftet etter faren. Kfr Joleik s 58.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Takk skal du ha Elsa-Karin. Du har sjølvsagt heilt rett.Eg tok det for sikkert at Ole Danielson og Johanna Larsdotter blei gifte i 1751, jf. Florasoga side 93, men ser no at dei også er oppførde som gifte i 1772 jf. side 95. Dette gjer det noko lettare å finne ut av forfedrene til Gregorius Olsson.Eit spørsmål til Rune Thorstensen. Korleis har det seg at folk i Kinn er oppførde som vigde i kyrkjeboka for Gulen?Mvh. Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hallo Leif.Ja , det var et godt spørsmål, som jeg ikke føler meg trygg på at jeg er den rette til å svare på.Men jeg har i løpet av de årene jeg har arbeidet med slektsgranskning (på hobbybasis), oppdaget en del slike tilfeller.Derfor har jeg lagt meg til den vanen, gradvis å utvide søkene til nabokommuner/kirkesogn ol. når jeg ikke har funnet det jeg lette etter i første omgang.Tålmodighet er en dyd sies det, men jeg tror det er en nødvendighet i denne hobbyen.Til dette spesielle tilfellet kan det ganske enkelt tenkes at kirken i Gulen var lettere tilgjengelig enn kirken de tilhørte i Kinn. Elle det kan tenkes at brud eller brudgom bodde i Gulen på det tidspunktet.Men som sagt innledningsvis, dette er spekulasjoner fra min side.Det at jeg fant ekteskapet i Gulen, var imidlertid resultat av at jeg ikke fant ekteskapet i Kinn.Da var det for meg naturlig å starte søk i omliggende områder. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.