Gå til innhold
Arkivverket

[#32390] Borgny Yndestad.Født Bakke

Gjest Erika Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Erika Bakke

Søker etter slektninger etter min farmor,Borgny Yndestad,Født Bakke.26.12 1905-06.Har nettopp funnet ut at det sannsynligvis finnes slektninger på Askøy/Bergen.Mvh Erika Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Ser at du har posta etterlysningane dine også i Arkivforumet. Du bør nok helst ha dei i Brukarforumet om det er spm som ikkje direkte angår DA og SAB.Er det søsken av Borgny og evt etterkommere du etterlyser, eller er det forfedrene hennes? Det finnes fleire familier med etternamn Bakke i Bergen i 1900, så ein bør kanskje spore opp den rette. Kjenner du namn på Borgny sine foreldre?M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle Nyborg-Christensen

Erika. Jeg vet at der er nevnt ett navn i slekten til Borgny Yndestad. Vårdal--- Jeg husker ikke helt men jeg tror det var ett dobbelt navn, med Vårdal først eller sist. De eide Fabrikk i Bergen . De som kom fra Askøy var din farmors onkel som het Johannes og var skomaker. Han skal ha stor etterslekt. Dette er det jeg husker. Lykke til Erika. Håper du finner Dem. Hilsen din tante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.