Gå til innhold
Arkivverket

[#32392] Lene (Lehne) Olsd f. ca 1789 og Peder Pedersen f ca 1788 gift i Bergen 1816

Gjest Niels Hegge
 Del

Recommended Posts

Gjest Niels Hegge

I Digitalarkivet 'vigde i Bergen 1816 til 1911' finner jeg at Lehne Olsdtr og Peder Martin Pedersen gifter seg 15 april 1816. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=vigd1816&gardpostnr=10&merk=10#ovre>Lenke Jeg har parets barn og familien tilbake til meg selv, men finner ikke parets foreldre.I FT 1801 og 1815 for Bergen er de ikke med.Jeg har i FT 1801 søkt på alle Lene (Lehne) Olsdtr som er født 1788 til 1790 i hele Norge og bare funnet tre.I Mandal LenkeI Vandsøe LenkeOg i Soggendahl LenkeAv Peder Pedersen er det mange flere, men om jeg forutsetter at de kjente hverandre når de kom til Begen kan jeg søke på samme steder som jeg har 'Lene'. I Soggendal er det en med riktig alder,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.