Gå til innhold
Arkivverket

[#32402] Rakel Larsdotter Tystad, f. i Gloppen 1875, til Amerika 1891 - opphav foreldri?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Rakel Larsdotter Tystad utvandra frå Gloppen til Amerika i 1891, 16 år gamal. Ho døydde i Alameda Co., CA i 1961 og vert då oppgjevi vera fødd 4.3.1875, men FT1900 for Miner Co., SD oppgjev april 1875!Eg trur at Rakel kanskje er dotter av gardbrukar Lars Antonson på Tystad (f. 1825) og kona Pernilla Olsdotter (f. 1843), som alt i 1865 var gardbrukarar på Tystad, men er ikkje heilt sikker!?Kan nokon med lokal kunnskap svara på desse spørsmåli:* Kva er rette fødselsdatoen til Rakel Larsdotter Tystad?* Stemmer namni på foreldri hennar?* I so fall, frå kva gard i Gloppen har Lars Antonson opphavet sitt?* Og frå kva gard i Gloppen har Pernilla Olsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei Lars!Lars og Pernille i 1865 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61445&gardpostnr=52&personpostnr=332&merk=332#ovre>LenkeLars og Pernille i 1900 hos datter Marta LenkeLars dør 1916 LenkePernille dør 1928 LenkeFam.search nevner ei Rakel Pernille Anthonsen f.4-3-1875 og døpt 21-3-1875 Vereid med foreldre Lars Anthonsen og Pernille Olsdtr. I tillegg til Rakel hadde de 6 barn døpt i Gloppen:Marte Jacobia 5-9-1858Berte Kristine 17-3-1861Anton 27-9-1863Marie Josefine 1-4-1866Ole Mathias 1-1-1870Lars 15-12-1872Fant en Lars Antonsen døpt 13-11-1825 i Gloppen med foreldre Anton Olsen og Marte Larsdtr. Det er vel de som er på Skarsten i 1865 LenkeVidere fant jeg ei Pernille Olsdtr. f.26-10-1837 i Gloppen med foreldre Ole Markussen og Berte Christine Torbjørsdtr. Det er nok de som er på Tystad i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for glimrande opplysningar som gjev svar på alle spørsmåli mine. Rett nok burde me sjekka opplysningane frå FamilySearch, men når me veit at Rakel nytta same fødselsdatoen i Amerika som FamilySearch oppgjev, trur eg me kan stola på den!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.