Gå til innhold
Arkivverket

[#32403] Serina Overrein, hendes vielse i Stod, samt hendes søster og svoger i Stod

Gjest Bente Dyrstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Dyrstad

Kære forskereMon en kan hjælpe mig med at finde 3 personer for mig. Det drejer sig om Serina Johannesdatter (Overrein) hun er plejemor for Peder Olsen Dyrstad i 1892, jeg finder hende i FT 1865 i Stod, viet til Gunerius Larsen. Jeg finder hende igen i 1900 som enke boende hos søsterdatteren Hanna som er moderen til Peder. Serina er født 1823 i Beistaden, mon en kan finde hendes vielse i Stod, jeg går udfra vielsen er foregået der, hendes søn som er født i 1855 er født i Stod. Så mangler jeg søsteren Johanne Margrethe Johannesdatter født 1817 i Beistaden og Peder Pedersen født 1816 i Beistaden, parret er viet i Stod 1846, mon nogen kan finde deres død. Det vil glæde mig rigtig meget, hvis en ville/kunne hjælpe. Desværre er Stod ikke med i FT 1875 så ad denne vej har jeg ikke kunne spore parret længere end til 1865.Mange hilsener Bente Dyrstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.