Gå til innhold
Arkivverket

[#32422] Maren Olsdatter & Henrik Nielsen, hvor er parret i 1875 og 1900, viet 1870 i Fet

Gjest Bente Dyrstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Dyrstad

HejsaJeg leder efter ovenstående par, de er iflg FS viet 1870 i Fet kirke, men jeg har ikke kunne finde dem nogen steder efter vielsen. Jeg mangler dataer på Henrik, hvor er han født?Maren er født 1852 i Sørum, familien flytter til Fet ca 1863.Mange hilsener bente dyrstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi C. Huitfeldt

Et forslag basert på opplysning fra FS [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500218740233&lds=1&region=12&regionfriendly=&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke som jeg antar er den samme som denne LenkeKandidat til Henrik Nilsen f. 1841 i FT1865 LenkeVed 'foreldresøk' på Henrik Nilsen og Maren Olsdatter finner jeg en sønn Ole Nicolay LenkeEt par med samme navnkombinasjon får en sønn Carl August i Strømsø, Buskerud i 1872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Dyrstad

Hej HeidiTak for hjælpen.Jeg har ledt i området omkring Fet kommunenu fik jeg sat alder og fødesogn på ham, samt forældremange hilsener bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.