Gå til innhold
Arkivverket

[#32430] Bente Marie Hansdt. f. i 1831

Gjest Yvonne Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Yvonne Eide

Info: Bente Marie Hansdt, født 20.10. 1831 Foreldre: Malene Jansdt. 1792 - 1849 (kolera) Hans Amundsen Bakke 1794 - 1949 (kolera)Bente Marie var gift(1863) med Peder Mikkelsen 1833-) og bodde på Kausland i Sund prestegjeld. Tror Peder var den som kom fra Kausland.Bente Marie lever i 1900- tellingen, men etter dette finner jeg ikke noen info. Mangler dermed dødsdato.Hennes farmor, Marthe Jacobst. Bielkerøen (1768 - 1824) gift i 1791 med Amund Hansen Hamre Bakke (1760-1816) finner jeg heller ikke m.t.p. på hennes foreldre. Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
Gjest Yvonne T. Eide

Eh, ser jeg har glemt å takke deg, Roald. Informasjonen din hjalp meg langt på vei! Jeg har imidlertid ikke funnet dødsdato på Bente Marie, annet enn at hun døde mellom 1900-ca.1917. Har letet i skannede kirkebøker uten hell. Skulle ikke tro det var så vanskelig å finne noe på 1900- tallet, men jeg står bom fast ang. henne. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.