Gå til innhold
Arkivverket

[#32459] Selje Sogn og Fjordane: Ole Isaachsen Uxehol f. 1796 i Selje,hans opphav?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg søker opphavet(foreldre) til Ole Isaachsen Uxehol (Oksholen ?)f. ca.1796 i Selje.Samtidig mens vi er i Selje:Hvem var foreldre til Simmina Hansdatter Åsheim ?Hun var gift med Jacob Poulsen Store-Kjøde f.1776 i Selje.Takknemlig for all hjelp!Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hansen

Hei..kan det være denne du tenker på? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11441&gardpostnr=40&personpostnr=645&merk=645#ovre>Lenke -han er født: 10.5.1795 Oksholen, faren er Isaach Hanss. Oksholen - mor Clare..Isak Hanss. Vaage, Selje og Clare Olsd. Husevaag, Davik ble gift 1.1.1781 ...jeg prøver å legge inn lenke, men av erfaring vet jeg at S&Ffs sider er vanskelige å få bra lenker til:Oles fødsel Lenke -Isak og Clare gift Lenke -om lenkene ikke fungerer: opplysningene er fra Sogn og Fjordane fylkesarkiv:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hansen

Hei..Kan dette være 'din' Simmina?Simiane Hansd. Holen f: 27.9.1778 : far Hans Holen [url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?p=result&paging=yes&ptype=single&db=dbdoypte&page=1&sql=low%5Fforenamn+like+%27s%25%27++AND+low%5Fetternamn+like+%27hans%25%27++AND+aar%5Fhending+%3E%3D+1770++AND+aar%5Fhending+%3C%3D+1785+++ORDER+BY+forenamn%2C+etternamn&appinfogard=&appinfostol=&appinfourl=&id=5>Lenke - (håper lenka funke)en søster Randi 1782 Lenke - og i 1801 Lenke -en søster Jertrud 1776 Lenke -en søster Anne 1774 Lenke -og dette er vel Hans og resten av familien i 1801?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.