Gå til innhold
Arkivverket

[#32480] Vigde Årdal i Sogn 1887/1888


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hans Larsson Hundshammer, fødd i Hafslo 1.2.1867 og Engel Dorthea Eliasdotter Ringstad, fødd i Askvoll 28.9.1866, skal vera vigde i Årdal i 1887 eller 1888 då eldste dotteri deira, Ingeborg Kristine var fødd i Årdal 22.9.1888.Er det mogeleg å få opplysningar om den nøyaktige vigselsdatoen deira?Kan det samstundes stadfestast at både brudgom og brud nytta same namni som eg har skrive over?Eg er forresten forundra over at INGEN kyrkjebøker frå Sogn og Fjordane enno ligg føre i digital form, medan t.d. Finnmark er nesten ferdig utlagd?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hei Lars.Jeg fant dette ekteskapet i Fjaler 19.04.1888.Her ser det ut til at de kun har benyttet farsnavna.LenkeKanskje Yngve kan bekrefte om det er samme folkene du jakter på. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for spennande innlegg. Hans var bakar, og det kan nesten sjå ut som han budde ei tid i Fjaler før han busette seg på Årdalstangen i Årdal. Det hadde likevel vore kjekt å kontrollera:* kva gardsnamn som er oppgjevne, særleg på bruri!?* og likeins bustad eller opphaldsstad ved vigsli?Eg takkar nok ein gong for framifrå hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge migrasjonsdatabasen ved Flkesarkivet flyttet Engel Dorthea i 1887 fra Askvoll til Fjaler.Det står ingenting om dato eller hvor i Fjaler hun slo seg ned.Jeg finner fire av barna født i Årdal i databasen til Fylkesarkivet SF. Alfred f. 27.03.1891, Einer Johan f.30.12.1892, Anne Marie f.22.06.1895 og Hilda Dorothea f.07.06.1897.Ved de to første er Engel oppført som Eliasdtr. og de to siste som Larsdtr.Heller ikke Hans benytter annet enn farsnavnet ved de fire innføringene.For ordens skyld tar jeg med lenken til Engel Dortheas fødsel i 1866.[url="http://www.sffarkiv.no/sffbasar/default.asp?p=result&paging=yes&ptype=single&db=dbdoypte&page=1&sql=low%5Fforenamn+like+%27engel%25%27++AND+low%5Fetternamn+like+%27elias%25%27+++ORDER+BY+forenamn%2C+etternamn&appinfogard=&appinfostol=&appinfourl=&id=0>Lenke Foreldrene fødte også en datter med samme navn 25.08.1861, men hun døde tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.