Gå til innhold
Arkivverket

[#32482] Alfrida Susanna Jensen frå Bø i Vesterålen, fødd kring 1881? - foreldri hennar?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Alfrida Susanna Jensen, hushaldar i Svolvær og der sambuar med dampskipsførar og enkjemann Lars Larsen frå Hafslo i Sogn (1841-1933) frå kring 1909 og utover, vert oppgjevi fødd i Bø kring 1881.FT1900 syner berre eitt godt alternativ, og det finn me på garden Føre i Bø:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jens Iversen hf g Fiskeri, g. snedkerarbeid og jordbrug 1850 Bø i VesterålenJohanna Olsen hm g Fiskerkone 1849 Bø i VesterålenNikolai Jensen s ug Fisker 1879 Bø i VesterålenAlfrida Jensen d ug Fjøs og kjøkkenpige 1883 Bø i VesterålenPaul Jensen s ug Søn 1887 Bø i VesterålenRegine Jensen d ug Datter 1890 Bø i VesterålenJulius Jensen s ug Søn 1893 Bø i VesterålenAmanda Jensen d ug Datter 1895 Bø i Vesterålen~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Er det nokon som kan hjelpa meg stadfesta om dette er rette Alfrida? Heitte ho Alfrida Susanna?Kva var i so fall den nøyaktige fødselsdatoen hennar?Og kvar kom foreldri hennar ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irene Westen

Hei Lars! I min database har jeg Jens Petter Iversen f. 1850 med hustru Johanna Marie Olsdatter. De har Har ifg. Slektshistorie for Bø kommune ingen døtre ved navn Alfrida. Det er rart for sønnenes navn stemmer med din lenke til FT, men av døtre er det bare nevnt Frigga Mathilde Lovise f. 1875 og Regine Johanna Birgitte f. 1890. I FT er det jo også en som heter Amanda - står heller ikke i bygdeboken......... Jeg kan derfor ikke hjelpe deg med fødselsdato for Alfrida, men jeg har Jens Iversens aner et stykke bakover om du er intr. Foreldrene til Johanne Marie Olsdatter (1849-1923) er ifg bygdebok Ole Kristensen f. 1816 i Levanger og Kristine Marie Falch Andreasdatter f. 1824 på Fjærvoll i Bø i Vesterålen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irene Westen

I bygdeboken for Bø er det ingen ved navn Alfrida Jensen (eller Iversen). Jeg vet at denne boken har mange feil og tror derfor du har funnet den rette. Det er forøvrig bare 3 personer ved navn Alfrida og 1 som heter Alfrid. Grunnen til at hun ikke er kommet med i boken kan også være at hun forlot Bø i ung alder. Foreldrene til kristine Marie Falch (1824-1904) varAndreas Paulsen (1780-1837) født i Brønnøy og Robertine Rubertsdatter Brønlund (1798-1829). Hennes foreldre var Rubert Christensen Nilsen Brønlund (ukjent fødested og år)og Maren Sofie Hasselberg (1757-1828) født i Hadsel.Alt ifg. bygdeboken. Mvh Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Økern

En litt merkelig sak, er at det i Slektshistoriebøkene til Bø kommune er et ganske langt hopp mellom Jens Petter Iversen og Johanna Marie Olsdatters barn, der Alfrida Susanna KUNNE ha vært født. Mellom barn nr. 3 og nr. 4 er det ni år (1878 til 1887), så jeg ville studert kirke- eller klokkerbøkene litt nærmere, tror jeg. Dessuten stemmer jo mange av de andre barna med folketellingen, så det er fristende å tro at du er på rett spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irene Westen

Enig med Heidi! Forsto i ettertid at dette skal brukes til bygdebok. Da trenger du jo bare å vite foreldrene. Dersom dette er riktig person er faren, Jens Petter Iversen, født i Bø og hans foreldre var Iver Larsen f. Bergen 1813 og Henrikka Jacobsdatter Ringkjøb f. 1814 i Gimsøy, Vågan i Lofoten. (det artige her er at Jens P. Iversens farfar var fra Stryn i Sogn & Fj.) Mvh Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Irene og Heidi for interessante innlegg! Eg er samd i at det er langt sprang mellom borni til Jens Petter Iverson og Johanna Marie Olsdotter, dersom me skal stru det som vert referert frå bygdeboki, MEN kanskje ei liten merknad frå kyrkjeboki i Vågan (Svolvær) kan vera til hjelp: Då Alfrida døydde i 1924, vert det nemlig sagt at ho var fødd i HADSEL i 1874. Årstalet er tydeleg feil, men kanskje ho verkeleg var fødd i Hadsel?Men kva dato var Alfrida fødd og i tilfelle kvar i Hadsel?Eg takkar igjen for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Etter møysommeleg leiting i dei nyutlagde kyrkjebøkene for Bø har eg endeleg funne Alfrida Susanna! Ho var fødd i Bø 8.11.1883 og vart døypt 23.3.1884. So kan me berre undra på kvifor ho ikkje er nemnd i bygdeboki for Bø...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.