Gå til innhold
Arkivverket

[#32487] Magdalene Aanesen (1869) og Sofie Wilhelmsen (1873) - fødselsdatoar i Tysfjord?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Magdalene Kristine Anna Aanesen skal vera fødd på Storå i Tysfjord i 1869 som dotter av Aane Pederson og Maria Larsdotter.Sofie Pernille Wilhelmsen skal vera fødd på Kjelkvik i Tysfjord i 1873 som dotter av Wilhelm Johannessen og Lorentse Bergitte Olsdotter.Båe jentene flytte til Svolvær og vart ei etter hi gifte med same mannen, Edvard Martin Eliassen.Er det nokon med tilgang til lokale kjelder i Tysfjord som kan hjelpa meg med dei nøyaktige fødselsdatoane til desse jentene?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Harald Dahl

Hei!Fra Tysfjords hjemmeside på nettet fant jeg følgende opplysninger om denne familien:Magdalene Kristine Anna født 25/9 1870 i Storå, Tysfjord. Hun får datteren Aagot Henriette 29/8 1891 – dså. Far er ”matros” Kristian Hansen.Magdalenes far er Aane Pedersen født 29/1 1830 –død 20/12 1889, mor er Maria Larsdtr født 14/9 1847.jeg finner verken Sofie P. Wilhelmsen eller foreldrene på Kjelkvik i Tysfjord.Ta en titt på denne siden: LenkeHåper dette var til hjelp. mvh Tom Harald Dahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Tom Harald for nyttig og interessant innlegg.Med omsyn til Sofie Pernille, so gjekk eg inn på FT1865 og fann ut at mori Lorentse var frå Kjøpsnes, og på Kjøpsnes fann eg tilvising til Grunnfjord der eg fann Wilhelm og heile huslyden hans! Sofie var fødd 31.8.1873!Då er dette problemet løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.