Gå til innhold
Arkivverket

[#32518] Martin L. Sandwick (1882-1972) i Seattle, WA - utvandra 1900 - men kven var han?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Martin L. Sandwick, fødd i Noreg 30.4.1882, døydde i Seattle, WA i mai 1972.Ifølgje FT1930 utvandra han til Amerika i 1900, og han gifte seg i 1921 med Helen S...., fødd i Noreg i 1891. Han livnærte seg då som husværestyrar (appartment house manager) og budde i Seattle, King Co., WAVed FT1920 vart Martin sagt vera fødd i 1881 og utvandra i 1903, ugift restaurantkokk og busett i Portland, Multnomah Co., OR.MEN, kven var denne Martin Sandwick? Han var informant i samband med dødsfallet til Nils Erikson Sviggum frå Hafslo i Sogn, som døydde barnlaus i Seattle, WA i 1958, men eg kan ikkje sjå at det var noko slektskap mellom dei!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om opphavet til Martin!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars - du er brennsikker på at han het Martin L.? I 1930 er han transkribert som Martin P. (men jeg fikk det til å bli en L.) - Men har du sett dette?Washington Death Index, 1940-1996Name: Martin P SandwickPlace of Death: SeattleDate of Death: 15 May 1972Residence: SeattleGender: MCertificate: 010632--------Og stemmer det..... så er det jo en 'småkreativ' idé - at han het Martin Peter eller Peter Martin.I census 1910 finner jeg nemlig i Multnomah i Oregon en norsk kar - ugift 28 år - innvandret 1903 - Stewart på båt - og navnet er faktisk- Peter M. Sandwick. - Dette er 'vår mann' trur jeg.Ikke akkurat en heltreff - men kanskje noe å jobbe videre på?----Hva med å se nærmere på brudgommen Nels Sandwig i Multnomah 1913? I 1913 vies nemlig Mollie severson / Malla Sivertsen i Multnomah til en Nels Sandwig - som er Norsk, 31 år i 1920 - kom til USA 1909 - i 1930 bor de i Alaska. Kaller seg da Nels Sandvik. 41 år. Immigrert 1909.Han KAN jo være en bror av Martin P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Jon og Rune for nyttige og gode innlegg.Eg trur so sanneleg at de har funne den rette Martin Peter eller Peter M. Larsson Sandvik, og han har tydeleg ikkje noki ættetilknytting til Sogn, so det har nok berre vore tilfeldig at han var informant for dødsfallet til Nils Sviggum i Seattle, WA. Kanskje dei budde i same leigegarden...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.