Gå til innhold
Arkivverket

[#32529] Ble Mathilde Heleen Monsdtr. Larsen født 20. april 1873?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Ble Mathilde Heleen Larsen født 20. april 1873? Eller kan det være feil i kirkeboka? Jeg vil la alle muligheter stå opne. I en anledning så vet jeg at det lenge stod at min mormor ble født den syvende nov., mens hun ble født den tyvende. Dette er nå rettet, men kan det tenkes at det kan være en annen dato denne Mathilde ble født? Lenke Jeg vil la alle muligheter stå åpne. Jeg har hatt et søk blandt de døde i USA med fødselsdato 20. april 1873 og årene omkring uten å finne den Mathilde som jeg leter etter. Selvfølgelig kan denne Mathilde ha utvandret til et helt annet sted eller kanskje hun bare flyttet fra Kristiansand til et annet område i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Mathilde ble døpt i Korskirken i Bergen den 2. juni 1873. Det er oppgitt at hun ble født den 20. april 1873 LenkeEr datoen så tydelig at den ikke er til å ta feil av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.