Gå til innhold
Arkivverket

[#32548] Bertha Thompson = Torkildsdotter, fødd 1842 - frå Finnøy til Amerika 1856?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Betsey Thompson, dotter av ''Torkel og Ann'', gifte seg i Crawford Co., WI 7.12.1865 med John S. Rogers frå Pennsylvania. I 1880 var ho 36 år gamal, medan ho i 1900 (då attgift med Ole Gunderson) vert sagt å vera fødd i Noreg i september 1843 og utv andra til Amerika i 1856.Eg finn berre ein kandidat på FamilySearch:Bertha Torkildsdotter, fødd i Finnøy 8.9.1842, dotter av Torkild Torkildson og Anna Halvorsdotter.Er det nokon med lokal kunnskap i Ryfylke som kan skaffa meg fleire opplysningar om Bertha Torkildsdotter frå Finnøy? Er ho t.d. nemnd i ei bygdebok som utvandra? Og kva gard i Finnly kom ho ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove T Eek

I følge Bygdebok for Finnøy , band III, s 17 , garden Langeland, Torkjell Torkjellson f på Haga i Høyland , gift 1 g 1812 m Marta Andersdatter f på Langeland i 1767, hun dør 1833, 1 sønn Anders -han reiste til Amerika og deltok i borgarkrigen , der han fall. Gift 2 g 1834 med Anna Halvardsdatter , Varland f 1806 Barn i 2 ekte ; Torkjell f 1834, Halvor f 1836, conf 1852, Marta Kristine f 1840, Berta f 1842, Teodor f 1845, Andreas f 1847, Torgeir f 1850. I 1854 braut Torkjell og Anna opp, tok med seg heile barneflokken og emigrerte til Amerika .Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til John, Rune og Tove for kjempefine opplysningar! Eg dreg kjensel på fleire av desse namni frå same nabolaget i Wisconsin, so no veit eg endeleg kvar i Noreg dei kom ifrå!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.