Gå til innhold
Arkivverket

[#32560] Dødsmelding Bergen 1940 eller 1946 (Lund)

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Bertha Knutsdotter Lund (f. Lunde), fødd i Hafslo 26.8.1865, budde i 1912 som enkje i Fr. Meltzersgt. 15 i Bergen og ser ut til å vera avlidi i Bergen anten 5.3.1940 eller 1.5.1946.* Er det mogeleg å sjekka ut kva for ei av desse to som er Bertha Lund frå Hafslo?* Kva er oppgjeve som yrkestittel?* Og kven var ervingane hennar? - tre born er kjende, men truileg levde det berre ei dotter att etter mor si: Sofie Bergitte f. 1889Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt svar.Eg ser det altso ikkje var nokon av desse to ''kandidatane''. Er det då mogeleg å følgja lagnaden til Bertha gjennom registeret?Kan eventuelt vigsli til dotteri Sofie Bergitte finnast? Ho var framleis ugift og budde i lag med mori i 1912.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Bertha Lund og datteren Sofie bodde i Fredrik Meltzersgate 15 ved folketellingen 1922. Da var datteren butikkdame.1. april 1940 flyttet Sofie og moren til Finbergaasen 87/89. I adresseboken for 1958 står begge fortsatt der, men det var nok bare datteren som da var i live. Hun var pensjonist og ugift forhenværende kontordame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for nytt godt innlegg.Det ser ut til at Bertha Lund held fram å overraska oss! No ser eg at det var ei Bertha Lund som døydde i FINNEGÅRDSGATEN 87 i Bergen 28.8.1963. Det må vel vera ''vår'' Bertha, men det som no vert spennande. vert å finna ei dødsmelding etter dotteri Sofie, for ho hadde, so vidt eg veit, ingen attlevande søsken, og då vert det jo utskifte...!Men det hadde vore greitt å sjekka dødsmeldingi etter Bertha, i tilfelle ho hadde andre ukjende ervingar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Bertha Lund døde 28. august 1963, 99 år og 2 dager gammel. Hun hadde ifølge dødsmeldingen vært enke i 71 år. Hennes eneste arving var datteren Sofie Bergitte.Sofie Bergitte Lund døde 12. januar 1979. Bergen skifterett har fortsatt skiftedokumentene fra 1979.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for kjempefine opplysningar! No vert det spennande å høyra kva skifteretten i Bergen har å seia!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.