Gå til innhold
Arkivverket

[#32574] Niels Martinius Hansen, (f1805/1806) Askøy Foreldre ? født hvor ?


Gjest Inger Krabbestig
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Krabbestig

Takk til Gisle Hersvik og Berit Knudsen for god hjelp med å nøste opp etterkommere av Niels Hansen. Nå trenger jeg hjelp til å finne ut hvor han og opphavet hans kom fra, og siden innlegget (32384)lå under sogn og fjordane, lager jeg et nytt under Hordaland. Niels Martinius Hansen er ifølge IGI født 21 JUL 1805 Askoy, Hordaland, Norway Foreldre Father: HANS HANSEN Mother: BERTHE PEDERSDR Jeg klarer ikke å finne disse to i folketellingen for 1801 under bergen landdistrikt (hvor jeg antar at askøy befinner seg) Leter jeg på feil sted ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Hei I DA under 1801 tellingen for Bergen fant jeg en Berthe Pedersdatter. Hun er 26 år, tjeneste pike. Jeg har ennå ikke lært å legge inn linker. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg finner dem ikke gift i Askøy-registeret, men derimot i Sund.[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=sundvigd&gardpostnr=1614&merk=1614#ovre>LenkeHan skal være fra Spjeld og hun fra Aase.I tilleg til Nils Marthines døpte de også sønnen Marthines 20.03.1808.I begge tilfellene bodde de på Follesø.Og det kan være Hans som ble konfirmert her i 1795.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.