Gå til innhold
Arkivverket

[#32587] Maren Magdalene/Malene/Helene Rubberød

Gjest Kari Boisvert
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Boisvert

Kan noen hjelpe meg med å finne en person som jeg har følgende informasjon om: Bygdebok Nøtterø: Maren Helene Andersdatter gift med Kristoffer Mikkelsen Mellem-Kjølø født 1790. Kirkebok Tønsberg: Viet 14.10.1810 i Vår Frue – Skipper Christopher Mikkelsen Kjøle og Jomfrue Maren Malene Rubberød. Kirkebok Tønsberg: Konfirmert Domin. Plamar 1803 i Laurentii Kirke – Maren Magdalene Rubberød 15 år. Jeg tror disse tre er en og samme person, men klarer ikke finne henne døpt. Rubberød er en gård i Nøtterø så vidt jeg kan forstå, men hvorfor er hun konfirmert og gift i Tønsberg da? Jeg har lett etter henne i kirkeboken for Nøtterø (alle kildene er på nettet) og 1801-tellingen men kan ikke finne henne. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John STrøm

HeiTakk skal du ha for å linke til sidene mine Kristina. :-)Kari, vil du ha flere opplysninger, så har jeg endel om farslinjen til Maren.Du kan nå meg på johnstrom50 at yahoo.no bare bytt ut at med @Forøvrig finne det flere opplysninger på en nyere database på:LenkeSiden du er en etterkommer av Ole Kjøle (så fremt Maren er en av dine formødre :-))er jeg intressert å komme i kontakt med deg.Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.