Gå til innhold
Arkivverket

[#32595] Solveig Bjørvik fra Askøy eller Bergenstraktene

Gjest Per Håkon Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Håkon Christiansen

Er det noen i Bergenstraktene som kjenner til navnet Solveig Bjørvik (pikenavn) fra Bergenstraktene? Hun må være født rundt 1900-1905, og navnet finnes ikke i telefonkatalogen. Det er vel usannsynlig at hun skulle være i live. Hun hadde rundt 1930 adresse c/o Kahrs, Inndalsvei 38, Bergen, og i 1931 Fjeldheim, Nordre Erdal, Askøy ved Bergen. Er W. Kahrs en bedrift / forretning? Skulle noen ha kjennskap til noe som de ikke vil legge ut på nettet, så vennligst si ifra, så skal jeg legge ut en 'forkledd' mailadresse i dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
Gjest Grethe Flood

Dette temaet er snart et år gammelt, og kanskje har du for lengst fått svar, selv om det fremdeles står ubesvart her. Jeg har gjort et oppslag blant døde i Askøy, og i 1937 finner jeg en avdød Solveig Lorense Atterås, N. Erdal, gift med arb.formann Erling Larsen Atterås. Kan Solveig Bjørvik ha giftet seg Atterås?? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=45&filnamn=gr12471928&gardpostnr=536&personpostnr=802&merk=802#ovre>Lenke og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.