Gå til innhold
Arkivverket

[#32607] Hans Christopherson (Nitter), f. i Hafslo 1790 - flytte 1841 til Nordland, KVAR?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Hans Christopherson Kjørlaug eller Nitter, yngste son av gardbrukar Christopher Andersson (Nitter) på Kjørlaug i Hafslo (1755-1791) og kona Øllegaard Thomasdotter (1756-1830), vart døypt i Hafslo 3.1.1790. Hans skal i unge år ha vore ''drikkfeldig'', og det heile endte med at han i 1841 flytte til Nordland. Han var då framleis ugift, men kvar kan ein gubbe på 51 år ha gjort av seg i Nordland på den tidi?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om lagnaden hans!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Brun

Vet ikke om det har noen forbindelse, men på gården Festvåg ved Henningsvær, bodde det en familie ved navn Nitter. Det var Peder Nitter, f. 1816, fra Sogndal som flyttet nordover og giftet seg med Inger Martha Dybfest fra Vågan. De må ha giftet seg rundt 1840. Nitter drev butikk og senere hønseri på Festvåg. mvh Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Har ikke funnet noe mer ut om Hans Christophersen, men av 1801-tellingens ser det ut som moren er gift på nytt og har tre barn med ektemann nr. 2, Peder Andersen [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11425&gardpostnr=39&personpostnr=1074&merk=1074#ovre>LenkeEr dette skiftet etter Øllegaard Thomasdatter? LenkeEr dette dødsfallet til Christopher Kjørlaug i 1791?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Håkon og Grethe for innlegg.So vidt eg har forstått, er alle Nitter'ar i Noreg i ætt med kvarandre, men det var ikkje noko nært samband mellom Hans Christopherson og Peder Nitter på Festvåg.Eg ser at du Grethe har funne att noko av bakgrunnsmaterialet til denne ætti i Hafslo, men der er det diverre ikkje noko som kan fortelja oss om lagnaden til Hans i Nordland.Eg vonar framleis at opplysningar kan finnast om lagnaden til Hans Christopherson!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.