Gå til innhold
Arkivverket

[#32611] Etterkommere etter Olaf (Olav) Olsen Trøan, født 14.06.1877 i Alvdal

Gjest Ove Haugrud
 Del

Recommended Posts

Gjest Ove Haugrud

Min farmors halvbror Olaf Olsen Trøan, født i Alvdal 14.06.1877, død i Trondheim ca. 1980,antagelig gift med Hanna Andersdatter Stenvoll, født 1889. Jg vet ikke noe om etterkommere i denne slektsgrenen (selv om jeg har deltatt på et slektstreff for lege siden hvor mange fra 'Trondheims-grenen' var med). Er det noen som vet, og kan bidra med noe ? Olaf (Olav) var bosatt i Trondheim det meste av sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Ove Haugrud

Via mikrofilm på Alvdal Bibliotek og gode hjelpere (Rune Alander og Simon Trøan) har jeg nå funnet ut en del opplysninger om Olaf sin far og aner på farssida (morssida hadde jeg fra før), og jeg har fått en fyldig og god oversikt over etterkommere (fra Simon Trøan). Dette temaet kan derfor avsluttes - er det noen andre 'der ute' som er interessert i opplysningene er det bare å ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.