Gå til innhold
Arkivverket

[#32639] Christopher Henrik Holfeldt Arnoldusson Lund, f. Gloppen 1871 - til Argentina?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Christopher Henrik Holfeldt Arnoldusson Lund, son av lensmann(?) Arnoldus Lund i Gloppen, skal vera fødd i Gloppen i 1871 og gifte seg i 1902 med Anna Johanna Fredrikke Eriksdotter Falck, fødd i Tromsø i 1877.Christopher var jarnbaneingeniør, og han og Anna flytte i 1902 til Buenos Aires, Argentina, men to born vart døypte i Sogndal under ei Norgesvitjing i 1905!Er det nokon som sit med biografiske opplysningar om denne huslyden? Eg er svært interessert i nøyaktige fødsels- og dødsdatoar for Christopher og Anna og likeins: kor mange born fekk dei?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er i allefall lensmann Lund i Gloppen i 1865; han har en sønn Kristoffer [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61445.wc2&gardpostnr=141&personpostnr=902&merk=902#ovre>Lenke. Arnoldus og kona Andrea ser ut til å ha blitt gift på Voss i 1861 (må sjekkes!) LenkeFinner sønnene Kristoffer og Andreas i FS/IGI, f. hhv. 1863 Lenke og 1864 Lenke.Hvis de har en ny sønn Kristoffer født 1871, må han vel han være oppkalt etter broren f. 1863.Kan dette være Andreas i 1900-tellingen, bosatt i Kristiania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Ketil for interessante innlegg! Då veit me at Kristoffer Lund utvandra il Argentina alt i 1898, men vart dei buande der nede heile livet?Eg vonar at fleire opplysningar vil dukka opp og takkar nok ein gong for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.