Gå til innhold
Arkivverket

[#32707] Etterkommere til Gulbrand Andersen f1819 Sørum og Inger Marie Larsd f1823 Skesmo

Gjest Morten Ringdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Morten Ringdal

Lenke til familien i FT1865: Lenke Ei av døttrene var Josefine og hun er min oldemor, og jeg søker etterkommere til hennes søsken. Er det noen som kan hjelpe meg med dette ? Jeg har følgende teorier om noen av søskene: Johan: til Hurdalen ? Karoline: til Øvre Braaten, Aker ? Gothard: til Gjelderåsen, Oslo ? På forhånd takk. Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Johansen

Hei.Foreldresøk på FS: Ole Edvard,døpt 14/1-1849,Sørum, Johan Gunnerius,døpt 2/7-1854,Gran,Oppland, Bendikke Caroline,f.17/11-1857,døpt 10/1-1858,Skedsmo, Josephine Marie,f.24/6-1860,døpt 19/8-1860,Skedsmo.Men det er vel bare Ole Edvard som er i tillegg til de barna du har fra før.Mvh Anita Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Morten Ringdal

Jeg har funnet alle sammen og en rekke etterkommere i USA. Denne saken er derfor avsluttet / Case closed. Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.