Gå til innhold
Arkivverket

[#32747] Bratt-ætti i indre Sogn - er det nokon som sit med lykjelen til samanhangen?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Det har vore mange debattar kring Bratt-ætti, men eg sit framleis like spørjande når det gjeld problemet som vert drøfta i denne tråden, ''lykjelen til samanhangen?''.Eg syner då særleg til innlegg #1 og forsvidt ogso til innlegg #43, der eg reiser spørsmålet om samanhangen mellom Nils Olson Bratt, truleg fødd kring 1500, han som var bror til Jens Olson Bratt til Fet, og den Nils Bratt som til sist budde på Åsen i Hafslo og døydde der kring 1620. Denne siste Nils vart igjen far til Jens Nilsson Bratt på Hovland på Kaupanger (1590-1664).Elles finst det vel framleis ikkje noki samla oppstilling over huslyden til Jens Nilsson Bratt på Hovland?Med venleg helsing,Lars E. ØyanePS: Eg var inne og ville søka i boki til Lars Ove, men fekk det ikkje til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Det er eit felt oppe til høgre med eit aukeglas (!). Der kan du skriva inn søkeordet og trykka på glaset. Om søkjeordet ditt finst, så skal det koma opp i ei rekkje til venstre. Klikk på det du vil sjå nøgnare på. Får tru at du får det til. Om ikkje så kan det kanskje ha noko med nettlesaren din å gjera?Eg prøvde å søkja på Nils, men måtte skriva Niels for å få treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.