Gå til innhold
Arkivverket

[#32759] Skifteprotokoll Indre Sogn 1719


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Skifteprotokoll Indre Sogn nr. 3, pag. 369b har skifte dagsett 9.5.1719 etter Lussj Rognildsdotter Wedwigen i Marifjøra, Hafslo. Databasen syner at Lussj let etter seg enkjemannen Lars og to søstrer som båe heitte Gjørond, men den eine var avlidi og let etter seg ei dotter Ragnhild Andersdotter.Eg trur det her er tale om ei mistolking:Ervingane etter Lussj må ha vore:* Enkjemannen Lars (Endreson)* Søsteri Gjertrud Rognildsdotter, som då var enkje(?) (ho gifte seg i juni 1720 med John Olson)* Søsteri Gjørond Rognildsdotter, som var avlidi og let etter seg ei dotter Ragnhild Andersdotter.Er det mogeleg å få dette stadfest?Seier elles skiftet noko om kven Ragnhild Andersdotter eventuelt var gift med? Eg mistenker mann hennar (vigde kring 1708) for å ha vore Simon Simonson Lad i Hafslo og undrar på om han er nemnd i skiftet i det heile?Ei anna sak er det at den Anders som var gift med Gjørond, er ein heilt ukjend person...!?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.