Gå til innhold
Arkivverket

[#32779] Hjelp til å finne sjømann Ludvig Andreassen i USA?

Gjest Anne C. Strandslett
 Del

Recommended Posts

Noen som kan søke i USA etter Ludvig Andreassen, f. 18.12.1869 i Drammen? Finnes han i folketellinger? Giftet han seg og fikk en skokk med barn som familiefortellinger vil ha det til? Iflg. sjømannsruller seilte han med Arizona fra Drammen (?) 11. september 1890, rømte i Liverpool? Fra Drammen til England i oktober 1892.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, ikke godt å si... :-)Denne Ludvig M. Andreassen som jeg viste til, jobber som tømmermann/carpenter på skipet 'The Solborg'.Han er 51 år, og mønstret på i Drammen den 14 mai 1919. Skipet ankom New York den 08 juni, så utifra alder så er han født ca 1868... LenkeJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Er du sikker på at Ludvig Andreasson verkeleg utvandra til Amerika?? Den første meldingi di synest noko uklår...Elles er dette eit vanskeleg namn å leita etter i Amerika! Andreasson vart mest truleg Anderson, men du skal ikkje sjå bort ifrå former som Anders og Andrews. Og Ludvig vart kanskje Ludwick, men mest truleg Lewis eller Louis!Lukke til vidare!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider