Gå til innhold
Arkivverket

[#32814] Edvard Syversen, snekker i Åsgårdstrand


Gjest Espen Grønna Brataker
 Del

Recommended Posts

Gjest Espen Grønna Brataker

Hei!Vet noen mer om ham? Han fikk Valborg Lovise, f. 1893, dpt. i Borre. Han bodde da i Åsgårdstrand og var snekker. Oppgis til å være f. 1857. Mor til barnet var Anne Lovise Jacobsen, bosatt på Røre, f. 1869 (men det er feil, egentlig var hun f. 1866). Jeg har ikke kunnet finne Edv. i FT 1900, kanskje noen andre her gjør det? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei,fikk du feilmeldinga 'feil henteglobal er henta' på linken i (3), Gunn?Jeg fikk det når jeg prøvde den på nytt, men linken virka igjen etter at jeg hadde stengt ned nettleseren...Forskjellen på de linkene i (3) og (4) er at (3) er henta fra nedre felt, mens den i (4) er henta fra det øverste feltet. Rart at ikke begge virker umiddelbart... :-)Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg fikk ingen feilmelding, så det var litt merkelig.Har oppdaget før at om man ikke klikker på navnet i øvre feltet, så den aktuelle personen kommer fram i nedre felt, så virker ikke lenken.( Vet ikke om det var for dårlig forklart?)Mvh. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er en Edvard i passe alder født i Borre , 1865-telling. Han er ikke ført opp med etternavn, så spørs det om mor er den rette, for denne gutten bor hos moren.LenkeMvh. Gunn H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Om det er den riktige Edvard jeg har funnet i 1865, så kan dette muligens være moren K. Ellevsdatter født i Froland, Aust-Agder. LenkeDet er den eneste Edvard i passende alder jeg finner i Vestfold i 1865-tellingen.Vet ikke om dette kan hjelpe deg? Et sted å sjekke kirkebøker i alle fall.Mvh. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.