Gå til innhold
Arkivverket

[#32825] Anne Marie Stabel f. Christoffersdatter


Gjest RONALD JOHANSEN
 Del

Recommended Posts

Gjest RONALD JOHANSEN

Min Mormor,Andea Hansdatter Stabel blev født i Nøtterøy d.3.11.1859 og døbt d.4.1.1860.Hendes forældre: Anne Marie Christoffersdatter og Hans Jørgen Stabel blev gift samme stad i 1859 Hans Jørgen Stabel blev gidt igen i 1863 men hvad blev der af hans første hustru Anne Marie (min Mormor) Kan nogen hjælpe mig med dette? m.v.h. Ronald(min oldemor) Kan nogen hjælpe mig med dette ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg fant dessverre ingen flere opplysninger om Anne Marie Christoffersdatter under DIS treff.Har prøvd å søke på Vestfoldslekt, men her passer ikke kirkebokavskriftene med hennes fødsel.Denne damen fant jeg på Fam. Search, hun kan være i passe alder, men vet ikke om det er din ane?LenkeSkal se om jeg kan finne flere opplysninger om denne familien i folketellinger.Mvh. Gunn H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Om jeg her har funnet rett dame, finner jeg muligens hennes far her i 1801, 17 år.LenkeDenne gården skal det være mulig å finne noen opplysninger om slekt på.Skal se om jeg kan finne flere opplysninger, om ingen andre kan gi deg fasiten før.Mvh. Gunn H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.