Gå til innhold
Arkivverket

[#32829] Oppslag i KB for Fredrikstad 1877-78


Gjest Anne  Marie Sandhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne  Marie Sandhaug

Hei. Er det noen som har tilgang på kirkebok for Fredrikstad 1876-78 og kan gjøre oppslag for meg? Jeg vil gjerne ha dåpsinnførselen til: Anna Nicoline Andreasdatter f.11.05.1877, døbt 03.06.1877. Dessuten søker jeg hennes foreldres vielse som antagelig skjedde i Fredrikstad rundt 1876-77. Foreldrene het: Andreas Svendsen og Bolette Nilsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Oliver Bråthen

Dåpsinnførselen er : Anna Nikoline, født 11 mai 1877 i Fredrikstad og døpt 3 juni 1877 i Fredrikstad. Far: sagarbeider Andreas Svendsen. Mor: Bolette Nilsdatter (fra Rakkestad ?). Faddere: Johannes Svensen, Martin Olsen, Johannes (Svensen), Lene Nilsen og Beate Larsen. Kirkebok,Fredrikstad, bok 6, side 115, linje 39, film no.151.Ekteskap: ungkarl og sagarbeider Andreas Svensen, født 5 aug.1849 i Kråkstad, Sverige og oppholdsted var Nabbetorp. Hans far er: Sven Bengtsson. Hun: pige Bolette Nilsdatter, født 9 aug. 1854 i Borge og oppholdsted var Bymarken. Hennes far er: Nils Andersen. Forlovere er: Hans Andersen og Johannes Svensen. Lysningsdag var 5 juni 1876. VIELSESDAGEN VAR: 6 august 1876. Funnet i Fredrikstad kirkebok, bok 6, side 285, linje 11, film no.152. Ha ellers en god dag !Hilsen Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.