Gå til innhold
Arkivverket

[#33535] Charlotte Jacobsdatter f. 09.09.1867 Dalsland i Sverige


Gjest Sigrid Svendsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Svendsen

Charlotte innflyttet til Tune 16.08.1894, Bustad: Hauge, Flyttet fra Lerdal, P S. Døypestad: Lerdal P S. Gift m. Christian Pedersen f. 29.08.1847.Skjeberg. Kan noen hjelpe med å finne hennes aner?? På forh. takk. Mvh. Sigrid Svendsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf A Røkeness

Hei Sigrid!Dataene du er ute etter, er tilgjengelige på nettet så du kan ha gleden av å hente dem fram selv. Gå inn på Föreningen Släktdata (www.slaktdata.org). Under Register kommer du inn på kirkebokavskrifter (xls- eller txt-filer). Så er det bare å velge den aktuelle filen og laste den ned. Lykke til.Mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Svendsen

Takk for at du vil hjelpe,det ser ut som et bra sted å søke, men jeg kan ikke finner den aktuelle filen for Dalsland. Vet du om det kommer under et annet stedsnavn? Mvh. Sigrid S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf A Røkeness

Hei Sigrid!Omtrent midt i listen finner du ”Lerdal församling – Periode = 1861-1920 (fødte)”. Hvis du dobbeltklikker på xls eller txt (txt er enklest og raskest), får du lastet ned Avskriften av fødte for denne perioden og kan gå ned til 1867-09-09. Der finner du din Charlotta (nr 3040).Mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Möller Nordby

Högsäter er nærmeste bibliotek til Lerdal. Jeg har vært der en gang og husker jeg ikke feil har de en rekke nedtegnede slektshistorier i skapet. Vel verdt å avlegge et besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.