Gå til innhold
Arkivverket

[#33625] Vielse mellom Alfred Larsen og Anna Constance f. Moe, g. Kristiansen ca 1916

Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Min bestemor giftet seg med Alfred Larsen omkring 1915/16, kanskje litt senere. Bosted var i Grønlandområdet og Grønland kirke er mest sannsynlig for vielsen. Alfred var født 5. oktober 1866 og Anna var født 5. oktober 1876.Dersom noen kunne hjelpe med å finne denne anledningen, hadde det vært kjempeflott!Med vennlig hilsenLill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Dessverre, Statsarkivet har gitt meg endel opplysninger og har ikke mere kapasitet. Selv har jeg begrenset anledning til å oppsøke arkivene, så all mulig hjelp tas imot med stor takk!Jeg vet nå at vielsen har foregått i 1915. Bosted skal ha vært på Grønland, men vielsen har ikke foregått i Grønland kirke. Kan noen hjelpe med oppslag for dette året i nærliggende kirkesogn?Med vennlig hilsen Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.