Gå til innhold
Arkivverket

[#33846] John Johannesen Strand Volda, Ytre Hovden Ørsta

Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heier det noen som vet omJohn Johannesen f. ca 1774 på Strand? i Voldakalles ifølge Ørstingar Jon Jonsen Strand ved skifte i 1838. s. 609 nr. 0608Hvem er hans foreldre eventuelle søsken?Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Ifl. Ørstingar vert han kalla Jon Jonsen ved skiftet (ikkje Strand). Men skrivaren har opplysningar om at han er kalla Strand - venteleg då ha tok over bruket eller då han gifte seg. 'kanskje Strand 2, Volda' kan vere ein peikepinne - men i Voldaboka (Aarviknes, bd.1) har ingen Jon/Johannes der. På Stranda, Dalsfjord (Dalsfjord del 2, s. 124-5) er det ein Jon med høveleg alder og barn omkring 1775. Men nokon Jon er ikkje nemnd mellom borna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heikommer på når du skriver det at jeg fant ingen på Strand i Volda som kunne passe. Dalsfjordboken har jeg hatt men var da opptatt med mine egne aner. (fra Lid Volda) og hadde ikke denne i min database.Når det gjelder Strand er det vel minst en i hver Fjerding iværtfall her nord (Nordland) Er det noen som tilfeldigvis har skiftet fra 1838?Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Skiftet fra 1838 gir ikkje fleire opplysningar enn det som er gjengitt i Ørstingar I. Utanom Strand i Volda finst det bare éin gard Strand på Sunnmøre, nemlig i Vanylven. Det finst ellers to gardar Stranda på Sunnmøre, men sidan Jon er kalt Strand og ikkje Stranden, har eg sett vekk fra disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Det er vel litt forhasta å sjå vekk frå gardar som i dag vert skrivne Stranda. Både i FT1801 og Hans Strøm 'Beskrivelse ...' er garden i Dalsfjord skriven i ubunden form 'Strand'. (Det er elles minst éin til på Sunnmøre: Bnr.2 på Strandabø i Ulstein vert kalla med eige namn: Stranda eller Strand. Familienamnet er Strand. - Men eg trur ikkje denne er aktuell her.)Eg fann vigsla i kyrkjeboka (4.s.e tr 1800; 'Jon Johannes. Strand'). Men det ser ikkje ut til at trulovinga er ført inn - namna på vitna kunne ha gjeve ein peikepinn. I Dalsfjord-boka er det ein god del manglar i barneflokkane. At Jon ikkje står der, fortel eigentleg ingen ting. Om du går gjennom kyrkjeboka for Volda 1775 og 1-2 år før/etter, finn du han kanskje. ... eller du kan vente på den nye bygdeboka som snart kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiHar det kommet noe nytt fra Volda-kirkesogn som jo dekker mer en Volda og Ørsta etter det jeg forstår. Har bare Ørstingar 1, som jeg fikk kjøpt etter en Tlf til Bjørn. (Vi snakket og om Christen Mathisen som er fra Borgund og bosatt i Sørvik, Harstad/Trondenes i samme samtalen)Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

...her må du trø varleg.. :-) Volda er Volda og Ørsta er Ørsta. Dalsfjord var eiga kommune og skild frå Volda 1924-1964, difor har dei eiga bygdebok. Sjå elles [url="http://www.ntnu.no/~ivarse/grenser.html>http://www.ntnu.no/~ivarse/grenser.htmlDet vert arbeidd med ny busetnadssoge for Volda. Den første delen må vel vere ferdig i desse dagar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heidet var ikke meningen å fornærme noenjeg vet at de er egne kommuner, men hvis du søker på Ørsta i kirkeboken som ligger her på Digitalarkivet får en opp Volda kirkebok! tidlig på 1800 tallet. Det er vel som på den tiden da Lødingen dekte området fra Gimsøy i Lofoten til Svenskegrensen, det er nå 6 forskjellige kommuner.Min Oldefar Severin Rasmussen Lied er fra Lid Volda og hans mor Susanne Rasmusdtr fører meg inn i Sørheim, Ørsta, datter av Rasmus Eriksen. det er derfor interesant å vite hvilke bøker som dekker dete området.Har forfedre i Dalsfjord, Hornhindal, Stryn, Vartdal og Vannylven, så er er jo litt i Sogn også.Vi har nok en del felles aner alle tre.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol. Høydalsvik Ulvestad

Hei Steinar. Kanutte Ramusd. Lid f. 1821 er oldemor til svigermor. Kanutte er syster til din tippoldefar Rasmus Rasmuss. Lid, så for den slekta har eg bra oversikt bakover. Treng du info. - så ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiprøv steiols5 @ start.no så kan vi jo sjekke om vi har noe vi mangler begge to.vå felles tip-tip Marte Olsdtr er jo noe vanskelig for meg å få alle forfedre på siden jeg ikke har bøker som dekker Volda.Vi kan jo sende aneliste for å få oversikt over hva vi har.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Ingunn Selnes

Nytt bygdebokprosjekt for Volda er i arbeid, og etter det eg har forstått er bind 1 om Dalsfjord, som no er ein dek av Volda, like om hjørnet. Truleg ved juletider. Randi Ingunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heipå innlegg nr. 7 har Ivar lagt inn en peker til siden de bruker. Kanskje han kan svare på om de er interesert i opplysninger om personer fra det området som er flyttet ut, Jeg har nemlig en del aner både på fars og morsiden til min mor derfra.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

sogeprosjektet i Volda har gått ut fleire stadar med spørsmål etter utflytta voldingar. Til dømes her: Lenke For Dalsfjord (bd.1) er det nok i seinaste laget, sidan boka sannsynlegvis er i trykken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.