Gå til innhold
Arkivverket

[#33853] Kjersten Arentsdtr. gift Blakstad, Trondheim 1831

Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

I følgje www.familysearch.org vart Kjersten Arentsdotter f.ca. 1802 gift med Ole Andreas Blakstad i Trondhjem Domkirke 29.12.1831. (Eg fann vigselen ved å søke på Ole Andreas Blakstad og marriage, Norway).Kan nokon hjelpe meg med opplysningar om Kjersten eller foreldra hennar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Takk skal du ha. Arnt Halvorsen såg eg ikkje, endå eg brukte den same basen. Men han heng no der i lause lufta, så eg synst ikkje eg er så mykje nærare.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Inger Bjørnaas

Ungkar og matros Ole Andreas Blakstad og piken Kjersten Arntsdt. Aunan ble forlovet 9.12.1831 og gift 29.12.1831 i Domkirken i Trondheim.Det er opplyst at Ole Andreas er født og oppholdt seg i Trondheim, 22 3/4 år gammel. Hans far er Jekteskipper Aslak Olsen Blakstad.Kjersten Arntsdt. Aunen er født på Støren, men konfirmert i Bakke kirke den 4.6.1815. Hun var 29 1/2 år da hun ble gift. Hennes far er oppgitt å være inderst Arnt Halvorsen Aune.Døpt 2. s. e. påske 1802, Støren: Inderst Arnt Aunums datter Kiersti. Faddere: Hendrik Aunum og Ingebor ib.Disse opplysningene har jeg fått av Magne Østhus som også forsker på denne slekta.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ser du leter etter Kjerstens forfedre, men jeg legger ved dåpen til Ole Andreas Lenke Nå er det ikke godt nok å bare bruke Familysearch (FS). Du må sjekke alt derfra mot kirkebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.