Gå til innhold
Arkivverket

[#33859] Iversen/Hanssen Fra Fjellanger,Lindås,Hordaland

Gjest Mette Fagerlie Nilsen
 Del

Recommended Posts

Hei!Jeg prøver å finne ut hvem Hans, som var faren til min oldefar Iver Hannsen Fjellanger fra Lindås (født 1854)Det ble født to Hansèr på Fjellanger gård rundt 1810 -dvs Hans Steffensen og Hans Madsen.Noen der ute som vet noe om disse?Jeg synes det er vanskelig å lese kirkebøkene,det står vel sikkert der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det er et innlegg på mitt spørsmål om slekt fra Fjellanger,Lindås,Men jeg får ikke fram svaret.Kan du/dere sende meg en mail hilsen mette.f.nilsen@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Arvid Skogseth

Foreldrene er Hans Monson Fjellanger f. 1808 d. 1864 g. 1835 m. Ingeborg Olsdtr Vikane, Austrheim f. 1809 d. 1868. Du finner mer om henne i boka Austrheim i fortid og notid, bind 1 (2004) side 716. mvh Arvid Skogseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arvid! Tusen takk for hjelpen!!.Nå bekreftet du det jeg har jobbet med lenge ang.Hans Monsen.(Jeg skrev feilt etternavn i innlegget mitt.) Du har også gitt meg nyttige opplysninger om Ingeborg ,som jeg hadde tenkt å undersøke mer om. Mye arbeid ble spart med innlegget ditt!!. Jeg vil gjerne få hilse til Bjørg,Stig og Mats som også har aner fra Fjellanger .Spesiellt til Bjørg som hadde veldig mange opplysninger på sitt stamtre. TUSEN TAKK hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.