Gå til innhold
Arkivverket

[#33876] Hvor kom Albert Stoph ifra

Gjest Erik Berntsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Erik Berntsen

Kan noe hjelpe med finne noe ut om min oldefar.Skal være en tyskhandelsreisende som fikk en sønn med min oldemor Anne Halvordsen,han født cr 1906.Han ble satt bort til familie, Trondhjem. Han het Alf Arnfinsen etter sine adoptivforeldre mange hilsen Erik Berntsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Berntsen

Min morfar født 1902.Hans mor Anne Halvordsen var pianist og jobbet mye med Rudolf Steiner og reiste mye rundt mange hilsen Erik Berntseen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det er vel ikke mye jeg kan hjelpe deg. Hvor ble din morfar døpt? Har du eller noen i din familie sett i kirkeboka? Hvis han ble døpt i Trondheim, så ligger det en del scannede kirkebøker på nettet for ulike kirker i byen.Stoph (med den skrivemåten) gir bare to treff i den tyske telefonkatalogen på nettet som jeg har bokmerke til. Ett treff i Berlin og ett i München. De fleste søk på Google etter det samme navn peker til Willi Stoph (1914 - 1999), ministerpresident i det tidligere DDR.Det er hva jeg kan bidra med.Mvh hilsen Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.